3. januar 2007

Glædelig Nytår!

Suk, så er det blevet arbejdsdag igen.. efter en dejlig og velfortjent juleferie....
Det vil sige, jeg synes faktisk at det var helt dejligt at skulle afsted igen - hvis ikke det var for den generalforkølelse jeg pådrog mig i dagene op til nytårsaften.
Så nu sidder jeg her med en total tilstoppet næse og tørre læber...æv!

Juleferien er blevet brugt til total afslapning! Vi har mindst sovet til kl. 10 hver dag, hvilket ikke er helt fedt - man får jo ikke noget ud af dagen!
Men det fede ved det er, at jeg har haft min søster på ferie, og vi har hygget og hygget .... og hygget .... det er længe siden at vi har været så meget sammen som i denne jul.
Nadia (hendes datter) og Karoline (min den mindste) har også råhygget sig på Karolines værelse.... der lå Bratz ud over det hele... ganske enkelt... og fedt for 2 piger på 9 år.

Jeg har ikke det store revolutionerende for i 2007.... det skulle da lige være at få bund i strikkekurven - det kan være lige så hårdt og abstinensfyldt, som at holde op med at ryge..... tænkt sig! slet ikke at må slå masker op til et nyt strikketøj... hvor vildt!! :-D
Men nu har jeg besluttet mig, jeg VIL have det gjort færdigt. Det stresser vildt meget at have 15-20 projekter liggende, som egentlig ikke mangler så meget, men der kommer hele tiden liiiige noget andet i vejen(undskyldning??).
Så i løbet af de næste par dage, vil jeg danne mig et overblik over projekterne, og få listet dem op. Så kan jeg strege hver gang jeg får noget færdigt, mon ikke det kan inspirere til at blive hurtig på pindene?

Jeg har også meldt mig til webstrik 2007 knitalong.
Meget passende er opgaven for januar Bomuldsgarn - jeg har jo lige en trøje til mig selv liggende, lavet i Hifa Merc. Bomuld - så måske den også kan blive færdig... fnis.. i år.

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Hold da op Magda, du fører dig da ellers frem :-)

Pjat, dejligt at du også er kommet igang igen, med at føre lidt blogliv.

Sig mig.... jeg synes ikke jeg kan skimte Kaunijakken mellem alle projekterne, er den helt færdig??
Det er måske lige før der ligger en opskrift??

Hygge fra Betina