10. juni 2009

Længe siden ....

Det er altså ikke fordi jeg ikke laver noget, at der ikke sker noget her hos garnpusheren ;-))
Strikker gør jeg hele tiden, men glemmer alt om at fortælle om det, så derfor kommer her en lille billedserie, så I derude kan se at jeg ikke sidder helt stille hele tiden... :-)

Herunder mit bidrag til ZigZag bølgen der rullede over os sidste år - jeg startede med at hækle, men det stod tålmodigheden ikke til, så det overgik til strikkepindene istedet for :-D
Tæppet måler ca 80 x 110 cm, og er strikket i GB Bamboo et rigtig lækkert bambus/bomuldsgarn - dog lidt tungt garn, men lækker blødt.

Denne dejlige drengebluse blev også færdig sidste år - men som sagt tidligere, så hænger jeg lidt i bremsen ;-) - den er strikket i et bomuld/uld garn fra Gepard Garn rigtig lækker kvalitet - men navnet er væk... men blusen kommer nok til at varme Markus, som snart ser dagens lys i Mejlby.


Tørklæder blev det også til en del af :-D her er det Halsduk 2007 - strikket i et Noro garn beregnet til maskine, i mine ynglingsfarver.

Her et tørklæde til Kim strikket i Invernal - et luksus garn af kaninangora garn.

Ingen kommentarer: