10. juni 2009

Topstykke

Topstykket fra Geilsk har jeg også strikket til mindstepigen - men hold da op hvor har jeg slåsset med den opskrift - jeg betragter ikke mig selv som nybegynder i at læse opskrifter - men topstykket det kunne jeg simpelthen ikke forstå.... jeg måtte klage min nød hos både Geilsk og hos webstrikkerne før 10øren faldt - men færdig blev den, og har så ikke været på siden( det var i efteråret 2008) - for halsudskæringen er alt for stor, så jeg skal liiiiige have hæklet en kant rundt - men kan jeg finde resterne af garnet - NOT!!

1 kommentar:

Helle Holst sagde ...

Mit Topstykke var også "noget" stort i halsudskæringen - og det blev bare større og større som dagen gik:o) Jeg løste det med to omgange tynd gennemsigtig elastiktråd, som jeg syede rundt i kanten og strammede lidt til.
Top lækker farve i øvrigt!

Kh. Helle