18. juni 2009

Zig Zag Top


Zig Zag toppen fra Marianne Isager er nu blevet færdig - årsagen til den færdige top skyldes helt og aldeles min svigermor :-), hun ville nemlig igang med at strikke en sommertop til sig selv. Jeg foreslog Zig Zag Toppen, og den var hun med på - og da jeg ikke selv har prøvet at strikke den før, samt at svigermor ikke er såååå garvet til opskrifter der er ud over det sædvanlige, ja så måtte jeg jo hellere strikke den også, så jeg kan hjælpe hende, når/hvis hun gik i stå.... det har der været brug for et par gange - og jeg har en flotteste top :-D
Jeg har strikket den i SilkLin fra BC Garn - samme som min sommerhat er hæklet i. Toppen er blevet rigtig vellykket, der er kun eeet lille problem - mit brystmål kan altså ikke være i den... så den får lige lov at ligge lidt, så passer den nok til næste år ;-)

1 kommentar:

Clemme/Trine sagde ...

Hvor træls at den ikke passer med det samme, når den nu er så fin :)