10. januar 2007

Som det da går...


Ups.... jeg skulle jo kun lave igangværende projekter færdig... men hov, der kom liiiiige et par futter i vejen :-))
Undskyldning (hvis sådan en behøves ;-) ) er, at Karoline igen igen er syg, og hun vil altså ikke gå med hjemmestrikket strømper - mærkeligt barn!!
Men futterne de er ok, så jeg skyndte mig at slå op til et par igår aftes - efter at jeg var blevet færdig med Frederiks strømper - og vupti så er de færdige.... og ligger lige nu i vaskemaskinen.
De er selvfølgelig strikket i Kauni Effekt (farve EQ og en rest EF) - mit foretrukne uldgarn :-)) med farveskift og til filtning.
Mens jeg strikkede dem, så jeg lige pludselig lyset... hehe... nu ved jeg nemlig hvad jeg skal bruge alle mine Kauni Effekt rester til - der skal selvfølgelig laves futter af dem - hvorfor dog starte på et nyt bundt, når man kan bruge alle resterne til det. Det er jo ikke farven der er afgørende, ihvertfald ikke i vores hjem, bare der er 2 ens størrelser.

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Bare rolig, ved godt at du var glad for det, men godt havde du det jo ikke.

Kan godt forstå, at du glæder dig til at smage kiddene, men start nu med at døbe dem "Gram" og "Atlas" osv. :-)

Får vi ikke et billede af dåbskjolen på bloggen?

Hygge fra Betina